Ride Paksa - By Napie...

Posted: Sunday, February 6, 2011 by Unknown in
1


Assalamualaikum kepada keluarga rompongz semua.. sudah agak lama aku x update blog nie.. sejak terlalu busy ngan bende2 lain..

arini 6 feb 2011, aku yang elok baru nak masuk alam mimpi kul 925am pagi tadi, di ganggu elok makhluk bumi yang dikenali sebagai Napie Pak Ipin, hati2 korang diluar sana... anytime die ler serbu umah korang...

sampai2 umah, terus gegar suh aku siap2, jom Awana!!!.... hmmmm...dah la aku x dpt nk tido mlm tadi, plak datang mamat potong stim aku atas sofa.... bukan aku jer kene, pedok elias n zul blade pn terjebak dengan mamat nie...

ride paksa? sebab die main simbah air plak suh join ride.. hmmmm... xpe kawan punyer pasal, aku bagi muka la kat dia...hehe...

tapi ride ke awana kali nie agak sesak, sebab org balik kg raya cina kan... tapi aku n Am jadi setan gak atas karak..huhu... pegang nyawa atas tank...hehe

ada yang terasa kaa???

1 comments:

  1. 38 says:

    haaaaa....seperti biase.....(hmm...nk suh sape smbung nie..pedok pon ikot gak....)

Rompongz TerZaZuL Chart

  • paintkiller / paint remover - am
  • sejraha / sejarah - dean
  • Penyat / Penat - Zam CBr125 Cendawan
  • Tembakar / Terbakar - Dean
  • Moto 'Siti' / Motogp - Bpac
  • Templer Plak / Templer Park - Twan
  • Completition / Complition - dean
  • gigital / digital - Pedokskii
  • Pc Fair / PC5 - danny
  • Anter / Hantar - dean
  • Tahnaih / Tahniah - dean
  • hadas / hadis - tokwan
  • Jerat / Jerit - Bpac
  • Lambut / Rambut - Zul
  • Khusna / Khunsa - Napie

Blog Archive